Polityki prywatności i stosowania plików cookies

Polityka Przetwarzania Danych Osobowych w Hotelu Konradówka Wellness & Spa

Niniejszy dokument  zawiera ogólne informacje o przetwarzaniu danych osobowych opisujący zasady oraz standardy przy przetwarzaniu i ochronie danych. Tym samym gwarantujące zgodność z krajowymi i unijnymi przepisami o ochronie danych, w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

 

Administrator Państwa danych osobowych

 

Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest Hotel Konradówka Piotr Chmieliński, Małgorzata Chmielińska S.C., Nad Łomnicą 20 C, 58-540, Karpacz, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 6111002146 .

 

Jak zbieramy Państwa dane osobowe

Zbieramy Pani/Pana dane osobowe przy wykorzystaniu różnych form komunikacji, w zależności od sytuacji i potrzeb. Może to mieć miejsce w szczególności podczas:

  1. Kontaktu bezpośredniego, czy mailowego, telefonicznego z Panią/Panem bądź za pośrednictwem formularza kontaktowego lub usługi newslettera;
  2. Korzystania przez Panią/Pana ze świadczonych przez hotel usług i nawiązania z nim stosunku handlowego na podstawie umowy lub wyrażonej zgody w zakresie np. udziału w różnego rodzaju programach lojalnościowych, czy przedsięwzięciach;
  3. Przeglądania przez Panią/Pana strony internetowej hotelu;
  4. Poprzez system monitoringu wizyjnego za pomocą, którego rejestrowane są osoby (ich wizerunek) znajdujące się w obszarze monitorowanym;
  5. Rozpatrywania przez administratora (hotel) Pani/Pana indywidualnej sprawy np. na wskutek złożonego przez Panią/Pana wniosku, zapytania, skargi, reklamacji i w tym celu prowadzonej korespondencji;
  6. Dochodzenia praw lub roszeń;
  7. Szukania zatrudnienia w hotelu lub nabycia praktyki zawodowej;

Dane osobowe, które pozwolą nam zidentyfikować wskazaną osobę lub skontaktować się z nią, są gromadzone, gdy zostaną przekazane dobrowolnie, jak również wtedy, gdy wymóg podania danych jest obowiązkiem ustawowym, umownym lub warunkiem zawarcia umowy. Na przykład, możemy zbierać takie informacje, aby świadczyć na Pani/Pana rzecz usługi (np. zarezerwować pokój) lub odpowiedzieć na zadane pytania, wnioski poprzez formularz kontaktowy lub poprzez skrzynki e-mail , czy prowadzić usługę newslettera. W niektórych sytuacjach obowiązek podania konkretnych danych wynika wprost z przepisów prawa, takich jak np. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Jeśli dane osobowe nie zostaną przez Panią/Pana podane, zwykle nie będziemy w stanie świadczyć żądanej usługi, ani nawiązywać relacji biznesowych czy też nie będziemy mogli Panią/Pana zatrudnić. Gromadzimy również dane osobowe, gdy osoby nawiązują z nami relacje, na przykład poszukując zatrudnienia, oferując usługi lub stając się gościem lub dłużnikiem.

Cele i podstawy przetwarzania danych osobowych

W celu dokonania wyceny usługi, rezerwacji usługi oraz wykonania usługi, jak również w przypadku zawierania innych umów związanych z profilem działalności, możemy przetwarzać takie dane osobowe, jak:

Podstawą prawną takiego przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO, który pozwala przetwarzać dane osobowe, jeżeli są one konieczne do wykonania umowy lub podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy.

Dane dzieci takie jak imię, nazwisko, narodowość i data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek, oraz w celach statystycznych (obowiązek GUS i opłata miejscowa).

Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w celach, dla których zostały nam one przekazane i w celach bezpośrednio związanych z naszą działalnością. Główne cele w których możemy wykorzystywać Pani/Pana dane osobowe to:

  1. Zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony zarządzanego przez administratora hotelu;
  2. Realizacji umowy, należytego świadczenia usług i dokonania rozliczeń;
  3. Sprzedaży oferowanych usług hotelowych, gastronomicznych
  4. Ściągnięcia należności w przypadku zadłużenia;
  5. Rozpatrywania i obsługi reklamacji, zapytań, skarg, wniosków

 

Przetwarzanie danych w ramach korzystania ze strony internetowej.

Pliki cookies tzw. ciasteczka, to małe plik tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu Użytkownika. Dane pochodzące z plików cookies mogą zawierać swoje oznaczenie, nazwę strony internetowej z której pochodzą oraz czas przechowywania na urządzeniu. Ciasteczka wykorzystywane są do utrzymania sesji użytkownika serwisu, optymalizacji strony, tworzenia statystyk, ulepszaniu struktury i zawartości strony w celu dostosowania ich do Użytkownika.

W ramach korzystania ze strony stosowane są następujące rodzaje ciasteczek:

System monitoringu wizyjnego

Obszar zarządzanego przez administratora hotelu podlega nadzorowi poprzez system monitoringu wizyjnego, który umożliwia rejestrowanie obrazów w postaci sylwetki, wizerunku osób, numerów tablic rejestracyjnych, marki pojazdu. Nagrania z monitoringu są nadpisywane, a długość przechowywania nagrania wynosi 30 dni. Przechowywanie nagrań w niektórych przypadkach może zostać wydłużone, gdy istnieje konkretny powód ich zatrzymania. Na przykład organ ścigania może poprosić nas o zatrzymanie nagrań przedstawiających podejrzenie popełnienia przestępstwa lub wypadku.

 

Informacje dotyczące korzystania z usług Wellness & SPA

Nie zbieramy żadnych informacji dotyczących Pani/Pana stanu zdrowia. W przypadku usług hotelowego SPA pobieramy wyłącznie od Pani/Pana oświadczenie o braku przeciwskazań do wykonania danego zabiegu. W tym celu został przygotowany wykaz przeciwwskazań, z którym zapoznaje się każda osoba chcąca skorzystać z usług SPA. W przypadku, gdy będzie o tym stanowił przepis prawa i będzie nam taka informacja niezbędnie potrzebna zostanie Pani/Pan o tym poinformowany.

 

Kto może mieć dostęp do Państwa danych osobowych

Państwa dane osobowe mogą być udostępniane:

  1. Osobom upoważnionym przez Administratora – naszym pracownikom, współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych , aby wykonywać swoje obowiązki
  2. Podmiotom przetwarzającym, którym zlecone zostaną czynności wymagające przetwarzania danych , tzn. kontrahentom, podwykonawcom, którym będziemy musieli przekazać Pani/Pana dane, aby należycie rozpatrzyć Pani/Pana skargę lub reklamację
  3. Podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, np. sądom lub organom ścigania

 

Jakie ma Pan/Pani prawa w stosunku do swoich danych osobowych

Uprzejmie informujemy, że posiada Pan/Pani prawo do:

  1. Dostępu do swoich danych osobowych;
  2. Sprostowania danych osobowych;
  3. Usunięcia danych osobowych;
  4. Ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  5. Sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  6. Do bycia zapomnianym w wypadku gdy pozwalają na to inne przepisy prawa;
  7. Otrzymania kopii danych
  8. Przenoszenia danych osobowych.

 

Okresy przetwarzania danych osobowych

Odnośnie poszczególnych okresów przetwarzania danych osobowych, uprzejmie informujemy, że dane osobowe przetwarzamy przez okres:

  1. Trwania umowy — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonania umowy;
  2. 3 lat lub 6 lat + 1 rok — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (długość okresu zależy od tego, czy obie strony są przedsiębiorcami, czy też nie);
  3. 6 miesięcy — w odniesieniu do danych osobowych, które zostały zebrane przy wycenie usługi, a jednocześnie nie doszło do niezwłocznego zawarcia umowy;
  4. 5 lat +1 rok — w odniesieniu do danych osobowych wiążących się ze spełnieniem obowiązków z prawa podatkowego;
  5. Do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody;
  6. Do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych Osobowych lub do celów marketingowych;
  7. Do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata — w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych głównie do celów analitycznych, wykorzystania cookies i administrowania stroną internetową.

 

Przekazywanie danych osobowych do państw trzecich

Jak większość przedsiębiorców, korzystamy z różnych popularnych usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Microsoft, Google. Firmy te mają siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako państwa trzecie.

 

Prawo do wniesienia skargi

Jeżeli uważa Pan/Pani, że Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Zarządzaj ustawieniami plików cookies
Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane